آموزش کامل ساخت AppleID

جدیدترین روش ساخت اپل آیدی ۲۰۲۰

آموزش ساخت اپل آیدی

زمانی که اقدام به خرید یک گوشی یا دستگاهی از شرکت اپل می کنید؛ در اولین گام لازم است که یک اپل آیدی چیزی مشابه به جیمیل در اندروید بسازید. اگر اپل آیدی را نداشته باشید گوشی آیفون، آیپد و یا آیپاد تاچ شما یک آهن پاره ای بیش نیست؛ اپل آیدی در واقع برای قفل آیکلود، استفاده از اپ استور برای نصب برنامه ها، دسترسی به سرویس موسیقی، ویدئو، بروزرسانی ها و … کاربردیست و حتماً کسانی که از آیفون استفاده می کنند بایستی اکانت اپل یا همان اپل آیدی را حتماً داشته باشند.

ساخت اپل آیدی مشابه جیمیل در اندروید به سادگی نیست و بخاطر ملاحظات امنیتی که شرکت اپل در آن دیده است ثبت نام در این سرویس برای ایرانیان و کشورهایی که در تحریم های آمریکا هستند بدون داشتن آدرس آمریکایی فراهم نیست. به همین خاطر بعد از خرید iDevice این مشکل گریبان گیر کاربران این دستگاه ها شده است.

در این مبحث قصد دارم به صورت گام به گام و با هم یک اکانت اپل یا اپل آیدی بسازیم با هماتل همراه باشید.

آموزش ساخت حساب کاربری اپل یا AppleID

با توجه به تحریم های آمریکا علیه ایران و اعمال سیاست های خاص بر روی شرکت هایی همچون اپل بهتر است به موارد زیر دقت نمایید:

  • یک فیلترشکن یا VPN و یا نرم افزارهای تغییر آی پی به آی­پی آمریکا نصب یا خریداری نمایید.
  • آدرس محل زندگی خود باید با آی پی مبدأ VPN یکسان باشد. (یعنی آدرس محل زندگی یک آمریکایی با آی پی برابری کند)
  • هرگز در مراحل ساخت اتصال VPN خود را قطع و وصل نکنید.
  • برای جلوگیری از مسدود شدن اپل آیدی از ورود اطلاعات بانکی غلط و نادرست به طور جد پرهیز کنید.

مراحل ساخت Apple ID

گام اول: اتصال به VPN

پس از اتصال به یک سرویس تغییر آی پی یا VPN به سایت myIp مراجعه کنید و مطمئن شوید که در بخش Country کشور ایران نباشد و آی پی شما کشور آمریکا را نشان دهد.

ثبت نام اپل آیدی جدید

گام دوم: تولید یک آدرس سکونت

با مراجعه به وبسایت FakeAddresGenerator در قسمت سمت راست “Custom Generate” بخش State را مشابه ایالت VPN خود انتخاب نمایید، یعنی اگر VPN شما شیکاگو است این قسمت را شیکاگو انتخاب نموده و روی Generate بزنید تا اطلاعات این فرد و آدرس را برای شما تولید کند.

ثبت نام اپل آیدی جدید

گام سوم: مراجعه به سایت AppleID

پس از تولید آدرس تصادفی به وبسایت AppleID مراجعه و در بخش Create your apple ID مشخصات خود را از مرحله قبلی وارد نمایید؛ یک ایمیل و رمز عبور وارد کرده؛ به سوالات امنیتی پاسخ داده، کد امنیتی را در کادر مربوطه وارد و در نهایت با حفظ و یا ذخیره این اطلاعات و انتخاب Continue به مرحله بعدی بروید.

ثبت نام اپل آیدی جدید

نکته: توجه داشته باشید که چه سوالی را انتخاب می نمایید و چه پاسخی می دهید تا در آتی به مشکل در بازیابی حساب خود نخورید.

گام چهارم: تأیید ایمیل در فرآیند ساخت اپل آیدی

برای تأیید ایمیل اپل یک کد عددی 6 رقمی را برای شما ایمیل می کند، با ورود به ایمیل خود و چک کردن صندوق ورودی یا پوشه اسپم این دنبال این ایمیل بگردید و پس از باز کردن آن کد را در محل مربوطه وارد کنید. و روی گزینه Continue بزنید تا به مرحله بعدی بروید؛ اگر کد نامعتبر بود Send a new code را بزنید تا کد جدید برای شما تولید شود.

ثبت نام اپل آیدی جدید

نکته: هرگز ارتباط فیلترشکن یا VPN خود را قطع نکنید، در صورت قطع شدن به خطاهای غیرمنتظره برخورد خواهید کرد.

گام پنجم: مشاهده صفحه مدیریت حساب

اگر تمامی مراحل را گام به گام پشت سر گذاشته باشید بدون هیچ مشکلی اپل آیدی شما ساخته می شود و صفحه ای که مشخصات و جزئیات اپل آیدی را به شما نشان می دهد حاکی از این موضوع است که ساخت اپل آیدی به پایان رسیده است. با خیال آسوده از دستگاه اپلی خود SignIn کنید ایمیل شما همان نام کاربری شما می باشد و رمز عبور هم بدون تغییر همانی است که در زمان ثبت نام وارد نموده اید. فقط در اولین استفاده برای اینکه حسابتان بن و یا مسدود و یا بلاک نشود حتماً با VPN آمریکا متصل شده و لذت ببرید.

ثبت نام اپل آیدی جدید

نکته: در صورت استفاده بدون فیلترشکن احتمال غیرفعال شدن حساب کاربری اپل یا اپل آیدی دور از انتظار نیست.

از اپل آیدی می توانید در تمامی سرویس های اپل استفاده کنید، به عنوان توصیه ای از سمت هماتل لطفاً قفل آیکلود را فعال نکنید چراکه اگر به هر دلیلی اطلاعات حساب کاربری اپل خود را فراموش کنید بازگشت آن فقط منوط به ارائه دستگاه به کمپانی و قبول هزینه های هنگفت خواهید شد لطفاً این قفل را در حالت غیرفعال نگهداری نمایید.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.