ثبت نام در اپ اسنپ‌چت Snapchat

معرفی و ثبت نام در اسنپ چت

معرفی و شیوه ثبت نام در اسنپ چت Snapchat

اسنپ چت یک راه جالب را برای به اشتراک گذاشتن لحظات با دوستان و خانواده است.

اسنپ چت درست با دوربین کار می کند، بنابراین در لحظه می توانید یک اسنپ را ارسال کنید! فقط کافیست یک عکس و یا یک فیلم بگیرید به آن متن دلخواه خود را اضافه کنید و آن را برای بهترین دوستان و یا اقوام و خویشان خود ارسال کنید. با استفاده از فیلترها، لنزها، بیتموجی­ها و انواع جلوه­های سرگرم کننده خود را نمایان کنید. اسنپ در واقع همان عکس و فیلم هایی است که با متون و نقش ها در آمیختگی دارد.

اسنپ چت چیست؟

Snapchat برنامه ای جالب برای برقراری ارتباط در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. اسنپ چت یک برنامه ارسال دریافت تصاویر در گوشی های موبایل می‌ باشد.و در دانشگاه استنفورد توسعه داده شده است.

 شما با استفاده از این برنامه میتوانید عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنید و سپس به آنها عناوین و طرح نقشه هایی را اضافه نمایید. پس از انجام فرایند های مورد نظر خود محصول نهایی را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنید. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحا Snap نامیده می‌ شوند.

امکانات و قابلیت‌های اسنپ چت

امکان جالب برنامه اسنپ چت قابلیت تعریف یک زمان دلخواه برای نمایش عکس و فیلم برای گیرندگان است که آنها میتوانند تنها در ان زمان مورد نظر شما آن فیلم و عکس را ببینند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌ شوند. برنامه اسنپ چت به شما اجازه برقرای یک ارتباط خوب مبتنی بر صوت و تصویر را داده و شما میتوانید با همدیگر در ارتباط باشید. در حال حاضر اپلیکیشن اسنپ چت فقط برای پلتفرم موبایل عرضه شده است و سیستم عامل‌های اندروید و آیفون او­اس پشتیبانی می‌ شوند.

این برنامه توانسته در عرضه از طریق مارکت های رسمی به بیش از 100 میلیون نصب فعال و امتیاز 4.5 از 5 برسد.

 ویژگی های برنامه اسنپ چت Snapchat

  • ارسال راحت و سریع متن و عکس
  • به اشتراک گذاستن عکس ها و ویدئو های خود
  • چت تصویری با سرعت و امنیت بالا با دوستان
  • دارای افکت ها و شکلک های جذاب برای اعمال بر روی عکس ها و ویدئو ها
  • دنبال کردن اشخاص معروف و مورد علاقه خود و تماشای ویدئو و عکس های آنها
  • قابلیت مکالمه با دوستان به صورت آنلاین

شرح بعضی از موارد اسنپ چت

  • استوری‌ها (Stories): استوری اسنپ چت قابلیتی است برای اشتراک عکس و ویدیوهای دلخواه با دوستانتان، برای نمایش استوری‌های دوستانتان فقط کافی است تا انگشت خودتان را بر روی دوربین نمایش داده شده در اسنپ چت به سمت چپ بکشید.
  • اسنپ (Snap): به طور خلاصه اسنپ، تصویر یا ویدیویی است که از طریق اپلیکیشن اسنپ چت برای دوست یا دوستانتان در این پیام رسان ارسال می‌کنید. توجه کنید، هر اسنپ پس از حداکثر ۱۰ ثانیه ناپدید می‌شود، همچنین تنها یکبار امکان پخش مجدد هر اسنپ دریافتی را دارید.
  • اسنپ کد (Snap code): برای هر کاربر اسنپ چت یک کیو آر کد اختصاصی ساخته می‌شود که به آن اسنپ کد می‌گویند. با استفاده  از اسنپ کد می‌توانید به راحتی دوستانتان را در این شبکه اجتماعی به لیست خود اضافه کنید.
  • امتیاز اسنپ چت (Snapchat score): عددی که در زیر پروفایل اسنپ چت شما به نمایش در می‌آید، امتیاز اسنپ چت خوانده می‌شود. این عدد بر اساس تعداد اسنپ‌های ارسالی و دریافتی شما محاسبه می‌شود –استوری‌ها نیز محاسبه می‌شوند.
  • چت (Chat): با استفاده از مسنجر مخصوص اسنپ چت پیام‌های شما پس از به نمایش در آمدن ناپدید خواهند شد. در صورتیکه کاربری از آن‌ها اسکرین شات تهیه کند، کاربر دیگر از آن مطلع خواهد شد.
  • سلفی اسنپ کد (Snap code selfie): شما می‌توانید اسنپ کد خود را با اضافه کردن سلفی، شخصی سازی نمایید. این سلفی اسنپ کد برای تمام دوستانتان و کاربران اسنپ چت قابل مشاهده است.

  • فیلتر (Filter): فیلتر اسنپ به شما کمک ‌می‌نماید به اسنپ خود لایه‌‌های جذابی را اضافه کنید. فیلترها بر اساس رویدادها، تعطیلات، مکان‌ها و ساعت تغییر می‌کنند.
  • فیلترهای موقعیت مکانی (Geo filter): این فیلترها مختص موقعیت مکانی فعلی شما هستند. برای فعال سازی جئوفیلترها باید لوکیشن را در اسنپ چت خود فعال کنید. همچنین با پرداخت تنها ۵ دلار قادر خواهید بود تا جئوفیلتر مخصوص به خود را بسازید. این قابلیت برای کسب و کار شما بسیار مفید واقع می‌شود.
  • لنزهای اسنپ (Snap lenses): این ویژگی به شما امکان می‌دهد به اسنپ خود، افکتهای کارتونی ویژه اضافه کنید. بر خلاف فیلترها، لنزهای اسنپ را هنگام ساخت اسنپ استفاده می‌کنید. اکنون استفاده از لنزهای اسنپ در حالت سلفی نیز فعال است.

  • یادمان‌ها (Memories): یادمان‌ یک ویژگی است که از اسنپ‌های شما پشتیبان تهیه می‌کند. شما می‌توانید یادمان‌های خود را خصوصی یا عمومی کنید. همچنین امکان اضافه کردن اسنپ‌های قدیمی خود را به استوری از طریق استفاده از یادمان دارید.

نکته: برای ساخت و استفاده از این برنامه حتماً نیاز به فیلترشکن خواهید داشت و بدون فیلترشکن این برنامه کار نمی کند.

ساخت حساب کاربری یا اکانت اسنپ چت

اگر برنامه اسنپ چت را نصب نکرده اید برای گوشی های اندرویدی به فروشگاه پلی­استور و آی­او­اسی ها به فروشگاه اپ استور برای نصب اقدام نمایید. برای اجرای این برنامه باید یک اکانت بسازید؛ پس از این که اپلیکیشن اسنپ چت را نصب کردید، وارد آن شوید. حال صفحه ای برای شما باز می شود که شامل دو گزینه login برای افرادی که از قبل حساب کاربری ایجاد کرده اند و می خواهند وارد آن شوند و sign in برای افرادی که می خواهند حساب کاربری بسازند، محیا شده است.

بر روی گزینه sign up بزنید، پس از وارد کردن اطلاعاتتان و نیز تاریخ تولدتان به میلادی یک نام کاربری و رمز عبور انتخاب کنید. سپس در مرحله بعد ایمیل خود را وارد کرده، حال باید شماره تلفن خود را در آن وارد کنید (به یاد داشته باشید که برنامه اسنپ چت شماره تلفن شما را برای مخاطبین نمایش نمی دهد) پس از آن که شماره را وارد کردید، کد فعال سازی برای شما ارسال می شود.

صفحه برنامه اسنپ چت
انتخاب نام و نام خانوادگی
تاریخ تولد
انتخاب یک نام کاربری
تعیین کلمه عبور حساب کاربری
انتخاب شماره تلفن
ورود اطلاعات زمان ثبت نام
دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.