فعال سازی اینترنت همراه اول (نوترینو)

فعال‌سازی اینترنت نوترینو همراه اول

اینترنت همراه اول «نوترینو»

شرکت همراه اول وابسته به ارتباطات سیار ایران بوده و یکی از قدیمی‌ترین اپراتورهای موبایل ایران با جامعه مشتریان قریب ۵۵ میلیونی است. بدین جهت فعال‌سازی اینترنت همراه اول یا همان نوترینو یکی از دغدغه‌های مشتریان است.

در ادامه این مقاله با راهکارهایی برای فعال کردن اینترنت نوترینو شما را آشنا خواهیم ساخت.

ارسال پیامک به شماره ۸۰۸۸

با ارسال عدد 1 به سرشماره 8088 وضعیت اینترنت نوترینو خود را استعلام بگیرید. پس از لحظاتی از ارسال کد به شماره مدنظر پیامکی برای شما ارسال می گردد که حاکی از وضعیت سرویس اینترنت همراه اول شما خواهد بود.

نحوه فعالسازی اینترنت همراه اول از روش پیامک به 8088

ارسال دستور #11*100* و ارسال عدد 1

فعال سازی با استفاده از کدهای دستوری یا همان USSDها یکی از بی‌هزینه ترین روش های فعال سازی اینترنت است. در این روش فرد با در دست داشتن گوشی خود و تماس با شماره #11*100* لیستی از دستورات را مشاهده می نماید که با ارسال عدد 1 یا همان “فعال سازی” به سیستم، دستور پردازش شده و جوابیه فعال سازی اینترنت نوترینو به تلفن همراه فرد متقاضی پیامک خواهد شد.

ارسال کد دستوری #231*10*

از دیگر روش های فعال سازی اینترنت نوترینو همراه اول ارسال کد دستوری #231*10* است که به طور مستقیم و ضربتی اینترنت پایه شما را در صورت غیرفعال بودن فعال می نماید و روش بسیار ایده‌آلی می‌باشد.

نحوه فعالسازی اینترنت همراه اول از روش کد دستوری

مراجعه به سایت همراه من همراه اول

پس از مراجعه به وب سایت همراه اول و ورود به بخش همراه من؛ اگر برای اولین بار است که از این سامانه قصد استفاده دارید لطفاً در ابتدا ثبت نام نمایید. مراحل ثبت نام ساده بوده و با شماره تلفن شما و کد دریافتی ثبت نام تمام شده است و باید وارد سایت شود. کاربرانی که از قبل ثبت نام کرده‌اند از طریق لینک “همراه من” به درگاه خود وارد شوند.

نصب اپ MyMCI برای اندروید و آی‌او‌اس

اگر دسترسی به اینترنت دارید و می توانید نسخه موبایلی خدمات مشتریان همراه اول را همیشه همراه خود داشته باشید برای نصب اپ MyMCI یا همراه من به سایت همراه اول و یا مارکت‌های اندروید یا آی‌او‌اس مراجعه نمایید. پس از نصب وارد برنامه شده و ثبت نام کرده و به اپ وارد شوید. در صفحه اصلی به بخش خدمات من » اینترنت نوترینو » فعال سازی رفته و نسبت به فعال سازی یا غیرفعال سازی اقدام نمایید. (به دلیل تحریم از نسخه سمت وب همراه من استفاده نمایید.)

همچنین می توانید با ارسال پیامک به شماره ۸۰۰۸ و یا شماره گیری *100*12# تنظیمات اینترنت گوشی خود را دریافت کنید.

منبع: وبسایت همراه اول

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.