معرفی بهترین کابل شارژرهای فست

برترین کابل‌های میکرو یو‌اس‌بی موبایل

دستگاه‌های خود را با بهترین کابل‌های USB به کار ببرید.

جهش شرکت‌های تولید کننده موبایل به سمت کابل‌های نسل سوم یا Type-C رفته، اما همچنان بسیاری از مردم از گوشی‌های هوشمند و یا گجت‌هایی استفاده می کنند که برای شارژ و یا انتقال داده باید از کابل‌های نسل خود یعنی کابل‌های Micro USB بهره ببرند. شاید این کابل‌ها در گوشه و کنار خانه شما هیجان انگیزترین بخش تکنولوژی نباشد، اما برای نگهداشتن و ذخیره باتری بسیار ضروری هستند؛ به هر سمت و سو کابل‌هایی که در بازار به وفور یافت می گردد به لحاظ کیفی با هم برابر نیستند، بنابراین ما لیستی از بهترین کابل‌های میکرو یواس‌بی را گردآوری کرده‌ایم تا شما به سوالاتی درباره ویژگی‌کابل‌ها، دوام، طول، امنیت کابل و … رسیده و کابل خود را انتخاب می‌نمایید.

کابل برق اَنکِر Anker

  • قابلیت شارژ سریع (Quick charge): دارد
  • طول (Length): 305 سانتی‌متر
  • گارانتی (Warranty):18 ماه
بررسی کابل اندرویدی میکرو

این کابل میکرو یواس‌بی انتخاب ماست؛ برند Anker یا اَنکِر نامی آشناست که شما می توانید به آن اعتماد کنید؛ همانند شارژرهای قابل حمل و مسافرتی خود که کیفیتی مثال زدنی دارد این کابل هم استثنا نیست؛ بلند و محکم بوده و با الیاف کِولار به صورت سراسری تقویت شده چراکه در ابتدا و انتهای کابل تنش و خمیدگی زیاد می گردد، و این کار باعث بالا رفتن طول عمر نسبی کابل می شود هرچند که کابل هم جزئی از لوازم مصرفی بوده و عمری مشخص با توجه به استفاده درست و اصولی دارد، این کابل از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. این کابل 300 سانتی از لحاظ قیمتی مناسب بوده و ایده‌آل برای افرادی است که از پریز و منابع شارژ دور هستند گزینه مناسبیست؛‌ مورد بعدی اینکه این کابل با یک کیف چسبی برای جمع کردن کابل و یک برچسب نواری برای پیچیدن دور کابل به مشتریان عرضه شده است. به ادعای شرکت سازنده کابل توانایی تحمل وزنی در حدود 80 کیلوگرم را دارا بوده و پاره نمی‌شود. البته این کابل در طول‌های متنوع 90 الی 180 سانت هم عرضه می‌شود.

کابل‌های اَنکُر Anchor

  • قابلیت شارژ سریع (Quick charge): دارد
  • طول (Length): 91.5 سانتی‌متر
  • گارانتی (Warranty):مادام العمر
بررسی کابل اندرویدی میکرو

کابل انکر به عنوان تنها کابلی خواهد بود که شما نیاز به آن دارید. این کابل توانسته کمپین‌های Kickstarter و Indiegogo را موفق پشت سر بگذارد. این کابل دارای یک طرف ثابت است که به کلگی شارژر و یا پورت های یواس‌بی متصل می‌شود و در طرف دیگر یک اتصال دهنده یواس‌بی که با استیل روکش شده و توسط اتصال دهنده‌هایی که برای هرگوشی موجود است با آهنربایی از جنس نئودیوم به سری مختص Micro USB و یا USB-C متصل می‌شود. برای نقل و انتقال داده‌ها سریع بوده و گجت‌های شما را با سرعت 2.4 A با فناوری شارژ سریع، شارژ می‌نماید. به این راحتی نمی توان پوشش فولادی کابل را خراشید و بسیار قوی است. اتصال آهنربایی به قدری قوی است که می‌تواند کل وزن گوشی یا گجت شما را تحمل کند اما آن را بکشید با سری شارژر بیرون می‌آید  و تنها نگرانی ما این است که اتصالات کوچک ممکن است که گم شوند و پیدا کردن آنها کار سختی است.

کابل میکرو یواس‌بی XCENTZ

  • قابلیت شارژ سریع (Quick charge): دارد
  • طول (Length): 91.5 سانتی‌متر یا 182 سانتی‌متر
  • گارانتی (Warranty):مادام العمر
بررسی کابل اندرویدی میکرو

این کابل با الیاف نایلون بافته شده و به راحتی در هم گره نمی خورد، برای پورت‌های دو سر کابل از اتصالات فلزی استفاده شده است و کابل از طول مناسبی برخوردار است، این کابل همچون کابل‌های معرفی شده می تواند به سرعت دستگاه شما را شارژ نموده و یا با سرعت اطلاعات شما را منتقل نماید. کیفیت درجه یک معمولاً قیمت زیادی را میطلبد، اما در مورد این کابل کاملاً‌ مقرون به صرفه است. کابل با دو رنگ قرمز یا سیاه و سفید و با دو طول 91 سانت و 182 سانت عرضه شده است.

کابل شارژ مغناطیسی NETDOT

  • قابلیت شارژ سریع (Quick charge): دارد
  • طول (Length): 100 سانتی‌متر
  • گارانتی (Warranty):12 ماه
بررسی کابل اندرویدی میکرو

اگر کابل های مغناطیسی را دوست دارید ولی قیمت کابل های انکر کمی گران است، پس به گزینه جایگزین آن یعنی NetDot فکر کنید. یک چراغ اتصال سبز رنگ در کنار کابل وجود دارد که در زمان اتصال روشن می شود، سر مغناطیسی میکرو USB طراحی شده تا در دستگاه یا گجت شما بماند، البته برای کودکانی که با تبلت کار می کنند مناسب است و در اتصال کابل اذیت نمی شوند، این کابل دارای دو سری میکرو USB برای دستگاه‌های اندرویدی و سری لایتنینگ برای دستگاه‌های اپلی عرضه شده است. رنگ مشکی یا نقره‌ای این کابل قابلیت انتقال داده‌های شما را با سرعت دارد.

کابل شارژ سینک‌وایر Syncwire

  • قابلیت شارژ سریع (Quick charge): دارد
  • طول (Length): 100 سانتی‌متر
  • گارانتی (Warranty):مادام العمر
بررسی کابل اندرویدی میکرو

سری‌ها از جنس آلومینیوم بوده و خود کابل از مس مرغوب و با نایلون بافته شده تا سخت و محکم گردد. این کابل می‌تواند تا 2.4 A و با پشتیبانی از استاندارد USB v2.0 و با سرعت 480 مگابیت در ثانیه داده‌های مدنظر شما را منتقل کند.

کابل PROXICAST

  • قابلیت شارژ سریع (Quick charge): ندارد
  • طول (Length): 183 سانتی‌متر
  • گارانتی (Warranty):1سال
بررسی کابل اندرویدی میکرو

اگر شما در هنگام استفاده از این کابل می خواهید مشکلی داشته باشید، باید گفت که این کابل برای خود شماست. کابل دارای روکشی پلاستیکی بوده و از کیفیت شارژ پایینی برخوردار است. دارای سر 8 میلی‌متری برای پورت میکرو USB و طول 180 سانت می‌باشد. کابل ضخیم و ناهموار است.

نکته هماتلی: کابل‌ها همواره انواع مختلفی در طرح‌ها و رنگ‌ها دارند اما بهترین کابل‌ها را متناسب با نیاز عمومی شرکت‌های تولید کننده در کنار دیوایس‌ها قرار داده‌اند؛ سعی کنید از خم کردن بیش از حد کابل‌ها اجتناب کنید و شیوه درست استفاده از کابل را یاد بگیرید، سرعت شارژ به عواملی همچون سری شارژر، کابل، کانکتور گوشی، تکنولوژی شارژ، باتری، مدارات کنترل، تمیزی اتصالات و … بستگی دارد؛‌ پس همیشه دیر شارژ شدن، انتقال کند اطلاعات و مابقی تقصیرها را به گردن کابل نیندازید شاید مشکل سیستم‌عامل دستگاه و یا خود شما باشید.

منبع: Micro-usb cables

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.