اشتراک‌گذاری مخاطبان در تلگرام

telegram update contact sharing nearby

در بروزرسانی جدید تلگرام مخاطبان خود را برای تجربه‌ای بهتر به اشتراک بگذارید

تیم تلگرام برای اضافه کردن امکانات جدید به برنامه پیام‌رسان خود به سختی کار می‌کنند، و اینبار با اضافه کردن افراد نزدیک شما یک قابلیت دیگر را به برنامه اضافه کردند.

درست فهمیدید، برنامه در حال حاضر به شما اجازه می‌دهد افراد نزدیک خود را از طریق contacts > add people nearby اضافه کنید. این قابلیت خیلی خوب و خوش دسته و نیازی به وارد کردن شماره فرد به صورت دستی ندارید. همچنین تلگرام اذعان می‌کند که این قابلیت برای گروه‌ها به جهت اضافه کردن افراد بسیار ایده‌آل و مفید خواهد بود و هرکس می‌تواند به طور یکپارچه تبادل اطلاعات کند. خوشبختانه برای دیده شدن، باید دیده شوید به این معنی که هر دو طرف که می خواهند همدیگر را ببینند و از این ویژگی استفاده کنند باید همزمان این صفحه را باز کنند.

افراد و کانال های نزدیک خود را پیدا کنید

این قابلیت در آخرین بروزرسانی ارائه شده فقط مبتنی بر مکان نیست، و شما می توانید گروه‌های چتی که در اطرافتان هستند را از طریق add people nearby مشاهده کنید. این گروه‌های گفتگو برای همگان قابلیت اضافه شدن دارد و حتی خود شما می توانید یکی از این گروه های مبتنی بر مکان را برای خودتان ایجاد کنید. طبق اعلام تلگرام از این قابلیت می توان در آپارتمان‌ها، خوابگاه‌ها و یا مجتمع‌ها استفاده نمود که وابسته به محل افراد است.

افراد و کانال های نزدیک خود را پیدا کنید

در این بروزرسانی توانایی انتقال مالکیت یک کانال و یا گروه و توانایی پیش نمایش پیام‌ها برای چت‌های خاص است. بروزرسانی‌ها در حال اجرا می‌باشد و شما می توانید تلگرام را از لینک زیر دانلود کنید.

دریافت تلگرام

بروزرسانی های اخیر تلگرام

  • آرشیو کردن چت‌ها و قابلیت های جدید اضافه شده در منوی چت

چت‌های خود را آرشیو و ذخیره کنید؛ در گفتگوها با کشیدن به سمت چپ در پوشه آرشیو آنها را ذخیره کنید. در منوی چت جدید روی یک چت یا گفتگو لمس طولانی کنید تا منو را ببینید، البته بسیار شبیه واتس‌آپ طراحی شده که می توانید چندین چت را انتخاب کنید و آنها را بی‌صدا، پین و یا حذف کنید.

  • اضافه شدن حالت شب، استریمینگ ویدئو، تلگرام لاگین

حالت شب را از Settings > Theme > Auto-Night Mode فعال کنید تا زمینه‌ها و رنگ‌ها در شب خستگی کمتری را برای چشمان شما داشته باشد. در هنگام ورود به تلگرام برخی از اطلاعات شما که در بروزرسانی های قبلی در اختیار مالکان سایت ها قرار می گرفت از این پس این اطلاعات مخفی بوده و نیاز به دسترسی از سمت شما خواهند داشت. استریمینگ ویدئو سریع‌تر و بهینه‌تر شده است.

  • تصاویر و فیلم‌های خود تخریب‌پذیر و بهبود ویرایشگر عکس

در این بروزرسانی شما می توانید در گفتگوهای خود تصاویر و فیلم‌های خود تخریب ارسال کنید. عملیات تخریب بعد از باز کردن پیام در طرف مقابل با استفاده از یک تایمر تنظیم می شود و اگر در حین نمایش ویدئو و تصویر اسکرین شات توسط گیرنده صورت پذیرد به فرستنده گزارش داده می شود، مورد دیگر ویرایشگر تصاویر است که می توانید سریع تر تصاویر را ویرایش کنید و با این گزینه شما می توانید اطلاعات بیوگرافی خود را برای ارسال در کانال های بزرگ به تصاویر اضافه کنید تا در گروه‌های بزرگ بدانند که شما چه کسی هستید و در نهایت به خاطر CDNهای رمزنگاری شده جدید می توانید فایل ها را از کانال های عمومی بزرگ دانلود کنید.

  • کوتاه شدن پیام‌های ویدئویی

با استفاده از این گزینه به راحتی نسبت به ارسال پیام ویدئویی کوتاه نمایید، فقط روی دکمه کوچک میکروفون بزنید تا حالت ویدئو برای شما فعال شود. زمانی که آیکون دوربین برای شما نمایش داده شد، روی آن لمس طولانی کنید تا ضبط فیلم شروع شود.

منبع: Android Authority

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.