بررسی AirPodهای مدل 2019 شرکت اپل

ایرپادهای ۲۰۱۹ شرکت اپل

بررسی AirPodهای مدل 2019  شرکت اپل: ساده و راحت، ولی برای کاربران اندروید با گزینه‌های بیشتر

AirPodهای شرکت اپل به تازگی منتشر شده است، اما در نسخه جدید خود با ارتقاءهای سخت‌افزاری و بروزرسانی‌های نرم‌افزاری منتشر شده است. و این در حالی است که ممکن است earbudهای بیسیم را محبوب کنند، اما Airpodهای اپل به هیچ وجه بهترین نیستند. با این حال این حرف بدین معنی نیست که این ابزارهای کاربردی کوچک به طور کل هم بد هستند. اگر این ابزارها را در داخل گوش خود قرار می‌دهید و یک دستگاه iOS داشته باشید، و اگر فکر نکنید که اوه عجب طراحی منحصر به فردی داره، ممکنه خودتان واقعاً آنها را دوست داشته باشید.

Airpodهای 2019 شرکت اپل چرا تا این حد مطلوب هستند؟

برند اپل از یک سو و از سوی دیگر این جفت کوچک به صورت بیسیم با هم در ارتباط هستند و با هم تعامل دارند. این درست است که قالباً یا شما یک دستگاه اندرویدی داشته و یا آی‌او‌اس، اگر شما از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنید مزایای بیشتری را با این Airpodها دریافت خواهید نمود. این شامل ویژگی جدید “Hey Siri” سیستم عامل اپل بوده و با هیچ دستیار صوتی دیگری کار نخواهد کرد و اگر می‌خواهید با Airpodهای خود به دستیار صوتی گوگل دسترسی داشته باشید باید به Airpodهای خود دوبار ضربه بزنید.

بررسی ایرپادهای 2019 جدید اپل

کیفیت پایه شارژ «charge station»

پایه شارژ از کیفیت ساخت خوب، کوچک بودن و خوش دستی برخوردار است و در نسخه 2019 با هر نوع شارژر بیسمی قابلیت شارژ شدن دارد و در استفاده‌های روزمره جوابگو خواهد بود. به قدری کوچک است که می‌توان آن را به راحتی در جیب قرار داد، درب مغناطیسی این جعبه هم احساس خوبی در زمان باز و بسته کردن درب به شما القا می کند.

با اینکه جنس بدنه Airpodها از مواد عالی تهیه نشده و نسبت به نسخه اصلی خود هنوز از پلاستیک استفاده می‌کند و تغییری نکرده است اما چه در بدنه پادها و چه در جعبه کیفیت به خوبی احساس می‌شود.

درست همانند هندزفری‌هایی که همراه با گوشی‌های آیفون می‌آیند بوده و حس رضایتمندی را در هنگام استفاده از این Airpodها در شروع احساس می‌کنید، ولی نگهداری آنها در گوش سخت بوده که این مشکلی مشابه برای ما هم پیش آمد. به علاوه اینکه استرس و ترس از گمشدن آنها را هم باید اضافه کرد، که با نگاه منصفانه برای همه هندزفری‌های بیسیم اینگونه می‌باشد.

بررسی ایرپادهای 2019 جدید اپل

از ویژگی‌های جالب این ابزارک‌های کوچولو این است که در هنگام خارج کردن از گوش به صورت خودکار کنترلر پخش را متوقف می‌کند. دستیابی به کنترلرهای پخش هم به دلیل کمبود دکمه‌های فیزیکی، نسبتاً محدود است. و متأسفانه یکی دیگر از ویژگی‌هایی خواهد بود که کاربران اندروید به سمت این Airpodها نروند.

نگاهی به وضعیت باتری در Airpodهای سری 2019

مسلماً نیازی به مهندسی خاصی نیست تا بفهمید که این Airpodها با این حجم کوچک باتری بزرگی را در خود جای نداده‌اند. البته این حرف فقط هم برای Airpodها نمی باشد، می توانید آنها را از پایه شارژر جدا کرده و شروع به استفاده کنید. میزان شارژدهی نسل جدید 21 درصد افزایش نسبت به نسخه اصلی را نشان می دهد و ما توانستیم زمانی در حدود 4 ساعت و 7 دقیقه پخش ثابت از گوشی Iphone X را داشته باشیم.

این وضعیت بهبود باتری دهی و مصرف را می‌توان به دلیل تعبیه چیپ جدیدتر H1 عنوان کرد که در مدیریت منابع خود توانسته نقش کلیدی را ایفا نماید. متأسفانه این افزایش عمر باتری به کاربران اندرویدی نمی‌رسد. برای نمونه عمر باتری به گوشی گوگل پیکسل 3 برای پخش ممتد توانست 3 ساعت و 29 دقیقه دوام آورد. اما اگر می‌خواهید مدت زمان بیشتری را بشنوید از Samsung Galaxy Buds، Creative Outlier Air و یا Powerbeats Pro استفاده کنید که باتری‌های بهتری دارند.

بررسی ایرپادهای 2019 جدید اپل

باید گفت که در نسل قبلی با مسائل مربوط به عمر باتری مواجه بودیم و می‌توانیم باتری در این Airpodهای جدید را معمولی و دارای عمری مشابه اعلام کنیم.

اتصال Airpodها به Android

هنگامی که شما به یک دستگاه اپلی متصل‌اید همه چیز به صورت یکپارچه برایتان کار می‌کند. هنگامی که Airpodها را از باکس خود در می‌آورید یک پیام روی گوشی آیفون شما ظاهر شده و از شما برای اتصال اجازه می‌خواهد و در نهایت به دستگاه متصل می‌شوند. و با یکبار اتصال به صورت اتوماتیک با تمام دستگاه‌های اپلی شما با استفاده از حساب آیکلود سینک شده و این به این معنیست که برای اتصال نیازی به عملیات جفت سازی مجدد نمی‌باشد.

اما در اندروید، کمی تفاوت داشته و باید با استفاده از بلوتوث به جستجوی دستگاه‌های نزدیک خود پرداخته تا Airpodها جفت شوند. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم؛ مشکلات مربوط به صدا و کیفیت بعد از اتصال تازه شروع می‌شود.

بررسی ایرپادهای 2019 جدید اپل

Airpodها از کدک AAC بلوتوث استفاده می‌کنند و متأسفانه به خوبی با اندروید کار نمی‌کنند به طور مثال در هنگام گوش دادن به موسیقی صدا به صورت لکنت وار شنیده می‌شود، البته این مورد زیاد ترسناکی نیست و به طور مثال در گوشی گوگل پیکسل 3 به صورت دائم متصل بوده و بدون هیچ دسترسی از جانب ما موسیقی را پخش می‌کند، حتی اگر مسائل مربوطه با بروزرسانی‌ها حل شود؛ به طور کلی مشکلات مربوط به کدک AAC را با اندروید حل نمی‌کند.

 اما کیفیت صوتی AAC بی‌عیب و نقص است این را می‌توانید در تست های ما با سایر کدک ها در تصویر مشاهده کنید؛ که چگونه این کدک نویز و صداهای مزاحم را کاهش می‌دهد.

کیفیت صدای Airpodها چطور است؟

کسی که بخواهد گوش کند نیاز به یک جفت Airpod (2019) دارد که باید بخرد، اما احتمالاً به کیفیت صدا اهمیت نمی‌دهد: آنها خیلی بد هستند، شاید به خاطر عدم جدایی این دو از یکدیگر.

منبع: Android Authority

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.