تکنولوژی Super FlashCharge شرکت Vivo

تکنولوژی Super FlashCharge شرکت Vivo یک گوشی 4000 مگاواتی را در 13 دقیقه پر می کند

امروز شرکت Vivo از فناوری جدید و فوق العاده FlashCharge 120W رونمایی کرد. هنوز هیچ جزئیاتی درباره نحوه کار این فناوری وجود ندارد. اما به ادعای شرکت Vivo گوشی 4000 میلی آمپری را در عرض 13 دقیقه فول شارژ کند، که این فناوری سریع ترین روش شارژ در بازار است، البته اگر گوشی را غرق نکند.

مدیر بخش محصولات Vivo یک ویدئو از شارژ شدن گوشی از 10 تا 14 درصد را که حدود 16 ثانیه به طول انجامیده است در شبکه Weibo پست نموده است، هر چند که یک سیکل شارژ را به صورت کامل نمایش نمی دهد، بهترین نتیجه از شرکت Vivo روی گوشی گیمینگ IQOO بوده است که از طریق شارژر 44 وات در مدت زمان 45 دقیقه توانست به طور کامل یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را شارژ کند.

شارژرهای با تکنولوژی فلش شارژ 120 واتی ویوو

در ماه مارس بود که شرکت شیائومی از یک سیستم شارژ 100 واتی رونمایی کرد که ظاهراً یک باتری 4000 میلی آمپری را در مدت 17 دقیقه شارژ می کرد. گرچه که این تکنولوژی به صورت تجاری روی هیچ گوشی ای عرضه نشده است. سریع ترین گوشی به لحاظ سرعت شارژ شدن گوشی Oppo Find X Lamborghini Edition با شارژر Super VOOC می باشد که در مدت زمان 35 دقیقه یک باتری 3400 میلی آمپر را به طور کامل شارژ می کند و عرضه شده است.

Vivo احتمالاً در نمایشگاه MWC شانگهای که در هفته آتی برگزار می شود؛ همزمان با رونمایی از اولین دستگاه 5G خود از شارژر Super FlashCharge 120W و فناوری های مرتبط با آن رو نمایی خواهد کرد.

شرکت Vivo طی سال های اخیر توانسته به خوبی خود را مطرح نماید، شما چه فکری می کنید آیا این شرکت می تواند ادعای خود را تجاری کرده و کاربران با شارژرهای قدیمی خود خداحافظی کنند یا اینکه فقط ادعای بیش نیست؛ به هر صورت باید منتظر ماند و دید که تکنولوژی باتری سرتر خواهد بود یا تکنولوژی شارژرها برای سریع شارژ کردن و یا شاید هر دو با هماتل در مقاله های آتی همراه باشید.

منبع: the verge

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.